Den här dagen hade ju mycket att erbjuda....eeeeeeh.

2010-04-10 @ 20:30:53

Japp..jag har legat i sängen hela dagen. Otroligt roligt! Jag som älskar min säng i vanliga fall..jag hatar den! Jag har aldrig hatat den här sängen så mycket som nu...(och när man har sex, den låter för jävla mycket då alltså!) Jag har verkligen varit den mest lata och osociala människan som går i ett par skor idag...och jag har inte ens haft ett par skor på mig idag! Hur illa är inte det!? Jag har helt seriöst mått psykiskt dåligt idag bara för att jag inte har haft något att göra idag, men förhoppningsvis blir det ändring på det alldeles strax för jag såg att min fina Bollish hade kommenterat att hon var min granne inatt. Så jag borde kanske knalla över dit och hälsa på!


Såhär het är man efter en dag i sängen, har enbart sett dagsljus genom fönstret. Och datorn..men det är ju inte dagsljus..det är bara..ljus.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback