Gripsholmsviken

2010-04-11 @ 17:41:58

Första dagen på jobbet är avklarad. Klev upp vid 7 imorse och klädde på mig och väntade på att Nadja skulle komma och hämta mig vid halv 8. Sedan in till stan för att hämta Johanna och sedan vidare mot jobbet. Började med att stämpla in för första gången i hela mitt liv, fast..det var Nadja som gjorde allt åt mig så jag har fortfarande inte gjort det. Fick min otroligt snygga jobbtröja, träffade lite av personalen. Käkade sedan frukost tillsammans med Nadja och Bea. Bea jobbade jag för övrigt tillsammans med hela dagen. Vi jobbade på som tusan från klockan 10(halv 11) till halv 3, då var det lunch. Sedan efter det så jobbade vi en timma till och sedan stämplade vi ut för att åka hem. Jag har städat, bäddat och diskat idag. Det känns kan jag säga er, ingen dans på rosor det här inte. Ont i ben och axlar, men det är värt det! Trevliga människor jag jobbar tillsammans med så jag tror att jag överlever en sommar där ;) Nu ska jag slänga mig i duschen, skulle egentligen gjort det imorse men vaknade som sagt 7 så jag hann inte.




Puss på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback