Hello, my name is Jessica and I have a 'join group'-problem

2010-04-13 @ 20:05:32

Som alla mina närmsta vänner vet...så är jag beroende av att gå med i grupper på facebook. Att bli ett fan är ett litet beroende också. Jag nådde max i antalet grupper man kan vara medlem i...det kändes sådär när den här grejen ovan kom upp på min skärm.

Så just i detta nu så sitter jag faktiskt och rensar bland mina grupper. Men det jobbiga är, att det var 300 stycken och att i princip alla stämmer så jävla bra! Jag vill inte gå ur dom! Än så länge har jag kommit ner till 280, vilket är en bra början! Men det är för många som stämmer..sen finns det ju självklart dom lite oseriösa så som "Jag hatar sekunderna innan jag springer in i en kamel" eller "Vi som hatar när någon springer förbi och kastar en tvättmaskin på en!!". Dom är faktiskt bara roliga! Så just nu sitter jag och rensar. Var glada för det! Men det kommer säkert bli så att jag blir medlem i nya grupper nu när jag har plats...hehe.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback