Maskinen, taxi Emelie, lyckat, misslyckat

2010-04-08 @ 01:26:15

Kom precis hem från en misslyckad, men samtidigt så sjukt lyckad kväll! Förkrök här hemma hos mig, mycket skratt. Proppat på Nybron, gick till Harrys, det var ganska dödfött. Vi satt på Harrys i en timma och lyssnar på en ganska skön kille som sjöng och drog dåliga skämt. Dem flesta att kände att det var dags att åka hem. Sååå sagt och gjort satte sig jag, Emelie, Madde och Mathilda i Taxi Emelies bil....och körde till DONKEN! Där blev det hamburgare och glass! GRYMT GOTT! Dunkade Maskinen hela vägen dit, hela vägen hem..ja det var mycket dunka! Snodde även min kära pojkväns kamera så bilderna som ligger på den från ikväll kommer upp imorgon, eller när jag nu träffar honom.



Nu behöver jag sömn, GOD NATT!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback