My love, my one and only!

2010-04-06 @ 16:14:03

Viktor Westergren, det finns verkligen ingen annan än du som får mig att må så bra som jag gör just nu! Du får mig att le och det finns inget hos dig som jag inte skulle kunna leva utan. Du är min underbara och fantastiska pojkvän, och det kommer du att förbli. Det är med dig jag vill upptäcka vad livet har att bjuda på, för att du är något alldeles extra. Den där gnistan som fattades i mitt liv. Den gnistan som behövdes för att jag skulle vakna till liv igen.

Du är den enda för mig! My one and only <3


Kommentarer
Postat av: Anonym

aaw! tänk om jag kunde uttrycka mig lika fint i texter så som du gör mig rörd just nu baby! älskar dig massor<333

2010-04-07 @ 11:14:28
URL: http://kvickenskriver.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback