Stockholm, ستوكهولم, Tukholma, Estocolmo, Στοκχόλμη

2010-04-17 @ 15:17:47
Japp som ni ser här ovanför så är det Stockholm som gäller för mig den här helgen! Språken som Stockholm är skriver på(ska vara) arabiska, finska, spanska och grekiska!

Jaha! Igår spenderade jag hela kvällen framför datorn, pluggade järnet! Skrev klart och lämnde in både min engelska argumenterande och min svenska filmanalys. Det känns bra. Idag hade jag tänkt ta mig igenom några uppgifter från textkommunikationen, men jag har ingen ork till det faktiskt. Var så pass duktig igår så jag tänker ta en ledig dag!

Pappa är duktig och leker snickare på övervåningen, han sätter in ett nytt fönster vid balkongen! Blir asnajs! Pappa tyckte att Viktor borde vara här eftersom han går bygg..höhö. En liten konversation mellan mig och min far:
Vi lyfter tillsammans upp fönstret för trappan när pappa spottar ur sig,
Var fan har du snickarn när man behöver honom!?
Jag: jaaa..han är på väg till Gävle..
Pappa: Jaha! Där gör han ju en jävla nytta!

Nej nu vill grabbarna ha fika så då lär jag ju fixa det till dom!

Seee yaaaa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback