Troubled mind

2010-04-06 @ 22:26:49
Jag har aldrig varit den där svartsjuka typen när det kommer till min/mina pojkvän/ex. Jag har alltid varit sådär..lugn när det kommer till att min kille umgås med tjejer. Men nu av någon lustig anledning, när jag är tillsammans med Viktor, så är det på ett helt annat sätt. Jag har alltid haft problem med svartsjuka typer, och så är jag på väg att bli den typen som jag alltid har hatat så otroligt mycket! Svartsjuka är verkligen något som förstör ett förhållande, för det innebär att man inte litar på varandra. Jag litar på Viktor till 100 %, men ändå känner jag såhär. Normalt? Knappast. Någon som har svar på hur jag känner just nu? Jag känner mig bara dummare och dummare för varje rad jag fortsätter skriva. Varför skriver jag ens det här på min blogg?


Jag älskar Viktor, mer än någon annan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback