21 december

2010-12-21 @ 13:02:38
Snart är det julafton, inte alls långt kvar! Bara några få dagar faktiskt. Har köpt alla julklappar förutom en, den som min kära lillebror Adrian ska få! Den ska jag köpa idag eller imorgon. Råkade köpa ännu en julklapp till Viktor, känner för att skämma bort honom! Annars är alla julklappar klara, till farmor, mamma, douglas, pappa, farfar, mormor, morfar, erica, viktor! Bara Adrian kvar som sagt.

Köpte även ett the idag, Kärlekste, hoppas att det smakar gottis! Luktar iaf helt ljuvligt! Det blir till att prova det innan jag åker till stallet idag. Efter det kommer jag att spendera kvällen med Viktor(?), hoppas på det iaf! Imorgon är det äntligen julavslutning! Tre långa, härliga veckor utan skola! Slappna av, njuta, åka skidor och ha det otroligt roligt tillsammans med nära och kära!

Puss på vintern!

Kommentarer
Postat av: Metalheart'

Meeeh min då :( bölar

2010-12-21 @ 14:22:06
Postat av: Jessica

HAHA, fan förlåt! Att jag kunde glömma dig :(

2010-12-21 @ 14:54:07
URL: http://ihuvudetpajess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback