19/20 februari...nervöst värre!

2010-02-20 @ 00:42:26
Om några timmar är han hemma. Helt sjukt, jag är nervös. Såhär har inte jag varit på länge, mamma säger att jag har "kärlek i ögonen"..låter lite sjukt, men jag gillar det! Jag räknar timmarna till han är här hos mig igen.

Kvällen i övrigt har varit riktigt trevlig! Började med att jag åkte hem till Emelie för att fira henne med gamla tjejgänget, kul att träffa alla igen! Jag kände redan då hur orolig min mage var och hur huvudvärken började komma, men det var bara att le och se glad ut! Jag är verkligen glad över att jag inte följde med ut på krogen, kan bara tänka mig hur det skulle ha blivit för min del..Efter det så blev det bio tillsammans med Nadja och Dennis, Shutter Island, SÄMRE FILM GÅR INTE ATT HITTA! Seriöst, jag sa 10 minuter in i filmen "det är säkert han själv som är sjuk i huvudet" och se på fan, i slutet på filmen visade det sig att jag hade rätt(som vanligt!). Nej usch, 90 spänn för ingenting. Min mage och mitt huvud blev bara värre och värre för varje minut som gick, det blev inte bättre av den där helvetes filmen som hade massa ljus/ljudeffekter som fick mitt huvud och mina ögon att vilja rymma iväg så långt bort som möjligt från mig! Satt nog och blunda och höll för öronen halva filmen pga ljudet och ljusen. Magen lugnade sig en bit in i filmen, men så fort jag kom hem så känner jag hur hela min mage vrider sig och fy fan vad ont jag fick! Gick dubbelvikt här hemma, min mage ropade högt "FUCK YOU! I'm getting out of here!" typ..eller ja kanske inte riktigt, men nästan!

Nu blir det fan en ipren och sen sova! Eller aa, iallafall försöka sova! För den här nervösa skiten som sitter i magen, den kommer nog inte släppa än på ett tag!

Tjingeling, badring!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback