9 februari

2010-02-09 @ 18:52:28
Goddagens! Nu sitter jag här vid datorn, det känns som om jag inte gör något annat än att sitta här. Idag har det varit en lugn dag i skolan. Blev fotograferad av Madde på morgonen och sedan under dagen har allt flytit på. Jag höll på att ramla och bryta varenda ben i hela kroppen också! Fin fina grejer det alltså, isen var lika vit som snön och där far jag nästan omkull, slog nästan till emelie och fick tag på hanna! Det är bra att ha kompisar!

Stallet idag, hade Doloress. I början kändes det riktigt bra och sen kom första övningen, allt kändes fortfarande bra och sedan kom andra övningen och ja jäklar vad hon brakade iväg! Jag tänkte vänster, hon sprang höger och där höll det på att bli luftfärd! Tackar för balansen! Nu väntar lite det lite mat där uppe på mig och sedan bär det av till stall nummer 2, där ska Mio få sig en omgång! Han har stått allt för länge.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback