Åh jag älskar den där kvinnan<3

2010-02-09 @ 22:10:44
Madde in my heart alltså, klockren kvinna! Hon planerar vad jag ska göra när Viktor kommer hem:

Madde - säger:
och nästa helg

jessicahedström' säger:

aa?

Madde - säger:
DAM DAM DAAAAAA

jessicahedström' säger:
DÅ KOMMER VIKTORHEM!

Madde - säger:
kommer viktor hem ;D;D;D;D

jessicahedström' säger:
hihihihiihihihihihihihihiihihih

Madde - säger:
MEH Precis vad jag skrev ;D

jessicahedström' säger:
*dreglar*
åååh, har du den där fula gubben som dreglar ?

Madde - säger:
nej hahahahah fan"!!! ja har jätte några smilies

jessicahedström' säger:

ååååååååååh craaaaaaaaaaaaaaaaaaaap!

Madde - säger:

men men MEEEN du får köpa lite sexiga underkläder till dess ;D

jessicahedström' säger:
hahahahah det tycker du?

Madde - säger:

jag fixar sprut grädden. han ska använda den såklart inte du, för du får inte må illa under allt xD
JAPP tycker jag
jag tycker du ska vara en riktig sexbomb ;D

jessicahedström' säger:

hahahha
åh vad jobbig du är

Madde - säger:
nej haha jag är bäst

Hon är för fin ibland!

Hon har till och med hittat min dubbelgångare:


Kommentarer
Postat av: Madde

åh vad jag älskar dig. och blir så glad när du skriver om mig haha :D

2010-02-10 @ 20:34:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback