Åter igen

2010-02-16 @ 16:35:31
Så är ännu en skoldag avklarad, tänk..det är redan onsdag imorgon. Helt sjukt vad tiden går! Det har varit en riktigt lugn och rolig dag i skolan! Textkommunikationen började med ingen lärare, I like! Idrotten blev det pingis och på tok för mycket flum på en av mattorna i Munktell, vår lärare älskar oss...svenskan så pratade vi om Jane Austen och på engelskan gjorde vi...ingenting! Dagens frisyr vill jag tacka min klasskompis Jonte för! Bussen hem, riktigt snygg ny busschaffis! Grr..Så nu sitter jag här igen, jag vill hellre förklara min dag med hjälp av bilder så check this out:
















Kommentarer
Postat av: Anonym

tjockismattan 4life:d<3

2010-02-16 @ 19:20:22
URL: http://kvickenskriver.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback