Den eviga diskussionen..

2010-02-10 @ 20:41:05
För er som vet hur jag och min mamma är så är det inte en överraskning att hon och jag tjafsar(mesta dels på skoj!) med varandra. Vi är som systrar! Idag handlade det om hennes balsam(vilket hon var 100 på att det var schampoo).

Mamma: Jaha! Märkte att du har snott mitt schampoo imorse när jag skulle duscha!?
Jag: Haha, nej mamma! Jag tog ditt balsam.
Mamma: Nej, mitt schampoo. Sucker, du har haft i schampoo istället för balsam hahaha
Jag: Nej, mamma det är fortfarande ditt balsam jag snodde..
Sådär håller vi säkert på i 5-10 minuter. Tillslut så ger mamma upp och "ger med sig". När vi väl kommer hem(vi var och handlade) så gick mamma in i badrummet medan jag stod kvar i köket:
Mamma: Du hade rätt! Det var balsam du hade snott...
Jag(springer snabbt som fan till badrummet): Ha! In your face mamma! IN YOUR FACE!

Vad ska man säga, har man rätt så har man rätt! Och jag har alltid rätt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback