Fredag, dagen innan lördag, dagen innan Viktor kommer hem! TJOHO!

2010-02-19 @ 11:51:59
Meningslös rubrik, MEN JAG BLIR SÅ LYCKLIG! Viktor kommer hem imorgon, då ska det mysas massor och jag kommer för första gången på två veckor känna mig hel igen! Det blir melodifestivalen tillsammans med Nadja och Dennis och massa skräckfilmer, sen sover han hos mig och jag blir helt gaaaaaaaaaaaaaalet glad av tanken att få ha honom hos mig! Hihi, det pirrar i magen...Just nu sitter jag på fotolektion, det går helt fantastiskt bra idag! Alla bilder blev klara på 15 minuter, och jag blev nöjd med dem! Wow, första gången på länge jag blev nöjd med mitt arbete! Men Kjell är inte nöjd med mitt arbete, för att jag bloggar just nu..när jag borde göra annat! Nej, jag ska nog framkalla lite fler bilder och drömma mig bort till imorgon!



Kommentarer
Postat av: Anonym

imorgon får jag äntligen mysa med dig baby!:)<333

2010-02-19 @ 15:22:59
URL: http://kvickenskriver.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback