Friluftsdag

2010-02-26 @ 14:47:46

Tillbaka efter en heldag i Lida, jag har nog knutit 70 par skridskor idag och säkert tröstat 10 stycken barn som blivit påkörda efter att ha gått mitt i pulkabacken..det är stabilt! Men kul har det varit, gav min kära lillebror för bra idéer om vad man kan göra med en foamboard..det slutade med att han låg underst på den med fyra av sina närmsta kompisar ovanpå..right! Han är inte släkt med mig! Lyckades även få min mens idag också, jag får alltid den när jag är uppe hos pappa av någon anledning..varför vet jag inte, kanske är mer avspänd här uppe än hos mamma..? Aja, Adrian ligger just nu och slappar i soffan som en slagen hjälte medan jag sitter här och skriver. Borde ta en dusch snart, och sedan vid 4 ska jag gå och hämta Douglas på dagis. Härligt väder idag, förutom att det regna lite imorse när jag gick med grabbarna till skolan..det gillas inte!

Nej, nu ropar duschen på mig! Tjingeling!

Ska även passa på att rätta mig själv, i förra inlägget skrev jag Vidja, vilket beror på att dom var där förra året och dom brukar åka till samma ställe varje år..men tydligen inte den här gången! Så det ska stå Lida inte Vidja!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback