God kväller,

2010-02-23 @ 23:33:26
Eller något sånt, typ. Jag har inte hittat ork till att göra något vettigt idag förutom att plocka ur diskmaskinen och hänga tvätt. Vaknade upp bredvid världens finaste efter en natt av orolig sömn...det var riktigt länge sedan jag sov såhär dåligt, men det första jag såg var viktor när jag vaknade så jag kunde inte vara något annat än lycklig! Dagen har sakta med säkert rullat på, har sett tre filmer idag och fyra avsnitt av sex and the city. Dödade lite tid tillsammans med Maddson på eftermiddag, pratade lite med henne om ditt och datt. Nu på kvällen blev det först att åka till Stora Ekeby på lite ridteori, inte mycket teori där inte! Det blev prat om hästminnen och hur du själv rider osv. Fick hem ett häfte med massa grejer, kan vara värt att läsa igenom! Nu ligger jag här, i min stora säng, ensam. Looooonley, jessi is looooonley, she have nooobody for her ooowwwn(8) Kanske ska döda lite mer tid genom att kolla film? Får se vad det blir.

Jag vill ha sommar..ligga i poolen hela dagarna, åka på festival, sena sommarkvällar tillsammans med dom man älskar, nattbad, grillning här hemma hos mig..åh sommar!


Vi är som gjorda för varandra, V <3 J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback