God morgon, god morgon!

2010-02-12 @ 08:37:12

Rubriker är fasen överskattat, man har ändå inte roligt att skriva där uppe så varför kan man inte bara så strunta i att skriva en rubrik? Sjukt irriterande.

Nåväl, idag är det fredag(!!). Som jag har längtat, fast det blir en halvlång dag i skolan, slutar klockan fyra. Sedan blir det att sitta en och halv timma för att ta mig hem till lilla pappa. Men, jag lider inte! Ska få våran första analoga fotouppgift idag, sedan ska vi ha svenska(det är nog fortfarande ingen som har läst texterna till idag?) och sedan slår vi till på textkommunikation. Kerstin kommer att döda mig..eller nej, hon är för snäll för det! Och jag är på tok för bra för de...hehe. Jaha..nehe, vad ska jag göra nu då? Jag menar, jag har ju skrivit klart mitt tråkiga inlägg på min blogg, jag har sminkat mig, borstat tänderna, packat färdigt väskan.. Jag kanske ska bädda min säng för en gångs skull? Hm, det här kräver en funderare..


Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback