God morgon världen!

2010-02-22 @ 11:20:14
Bloggar här i min ensamhet, haha nej vad deprimerande! Sånt håller jag bara på med klockan två på natten! Nu såhär på morgonen har jag lyckats få i mig en ostmacka med paprika och gurka på och ett glas juice till det! Mums! Jag ska snart kasta mig in i duschen, sen ska jag nog dra en vända med dammsugaren på övervåningen eftersom det kommer massa människor hit ikväll. Det blir tacokväll tillsammans med massa fina människor, sen ska Viktor sova här! Längtar till 1000!

Mamma hade(som vanligt) skrivit en lista fylld med grejer som hon tycker att jag borde göra, eftersom hon själv är för lat för att göra det själv! Så jag ska även ta tvätten och starta en tvättmaskin med massa lakan. Jobbig den kvinnan kan vara!

Ikväll ska jag ta massa kort så det blir lite roligare att kolla min blogg, det blir för mycket text!

puss på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback