Helgens planer:

2010-02-11 @ 18:25:49
Ja, när jag stod och tog disken(ja jag är en duktig dotter som hjälper sin mamma med sånt) så kom jag på: Fan det är ju fredag imorgon! Helt sjukt vad tiden har gått fort! Det var ju söndags igår, och det kändes som att det var evigheter kvar tills Viktor kommer hem..det är fortfarande en evighet kvar men aa..

Så imorgon bär det av till Stockholm och till stora familjen där, saknar mina bröder något grymt mycket! Där uppe får vi se vad som händer, jag hörde något om "grabbkväll" imorgon..hur nu det ska gå till när jag är där? Som pappa skulle beskriva det:
- Ja det är en kväll då man får rapa och fisa hur mycket man vill vid matbordet!
Jorå så att deeeh...
Lördag vet jag helt ärligt inte vad som kommer att hända, FÖRUTOM att det är melodifestivalen och bara 1 vecka kvar till Viktor kommer hem! Söndag blir det tidigt tåg hem, och med tidigt menar jag ett eller två, för att fira alla hjärtans dag tillsammans med Madde och Nadja. Vi ska laga mat, baka och färga hår hemma hos Madde eftersom min pojke är i Finland(av alla jävla ställen!), Nadjas bor i Borlänge och Maddes...aa, hon har ingen pojke helt enkelt hahaha. Nej nu var jag elak.

Nu ska jag byta om till min vackra stalloufit och dra till stallet med Madde. Det blir en barbacka-tur på Ida och Mio, wish us luck!


Kommentarer
Postat av: Madde

hahahah det va ju inte elakt, bara sant :D hah

2010-02-11 @ 20:25:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback