Home Sweet Home

2010-02-08 @ 20:08:03
Jaha, hem ljuva hem som sagt. Inget känns så bra som att kliva innanför dörren och bara känna den där "hemma"-känslan! Otroligt ovärd dag i skolan, hade en lektion. Efter det så sprang jag, Emelie, Madde och Nadja runt på stan och gjorde i princip ingenting! Vi satt på Waynes i typ tre timmar och bara pratade, vilket är helt underbart skönt att man kan göra! Efter det så bestämde sig jag och Nadja för att prova på Friskis gym..eeeeh. Ja, finns inte så mycket mer att säga om det än så. Jag satsar nog på spinning och jympa! Friskis-kort here I come, snyggare kropp here I come och sist men inte minst sommaren 2010 here I come! Jag känner i luften att våren är på g, och jag gillar det! Provade en klänning idag, och gud vad jag blev såld på den! Ska nog ta och köpa den..så den får hänga fint i min garderob och vänta på varmare tider. Ååå vad det känns nödvändigt. Jag råkade kanske hitta ett par skor idag(förlåt alla som känner till min skomani) MEN jag köpte dom inte! Kollade, provade, suckade, älskade, ställde tillbaka..Det sög.

Nu ska jag hoppa i duschen, sen är det dags att skriva min två-persons intervju och mitt tal till engelskan imorgon! Flitig elev!

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback