Jaha..

2010-02-04 @ 22:27:13

Här sitter jag återigen framför datorn, känner mig allmänt osexig, har uppknäppta byxor(dom är obehagliga) och gör fula grimaser för mig själv..Mycket normalare än så kan man inte bli! Snoret uppe i hjärnan börjar äntligen ge med sig och arbetar sakta men säkert ut ur min kropp så då kanske jag kan börja tänka normalt igen(haha finns det ens på världskartan?).

Kvällen har tillbringats tillsammans med min fina Nadja och rödbrallan Viktor. Vi promenerade lite hit och lite dit, pratade om ditt och datt. Riktigt mysigt, men blött om mina stackars fötter! Viktor lyckades åter igen vinna över mig och fick ner mig i en snödriva åter igen! Jävla skit!

Jag borde egentligen ta tag i mitt liv och skriva den där två persons intervjun till texten MEN det finns roligare saker att göra! Som att joina fler facebook-grupper! Moha!

PUSS OCH GOD NATT!


Kommentarer
Postat av: Viktor

det är stört-omöjligt att stoppa dig från att joina fler o fler facebook grupper, va? x) <3

2010-02-05 @ 12:51:20
URL: http://kvickenskriver.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback