Kom hem snälla..

2010-02-12 @ 11:49:32
Saknaden efter någon som är mig kär är helt fruktansvärt jobbig. Så fort jag inte har något att göra deppar jag ihop totalt och allt jag tänker på är dig! Jag känner mig en aning patetisk som sitter och skriver kärleksbrev till dig på min blogg men det är i princip det enda sättet att nå ut till dig eftersom det kostar massa äckliga pengar att smsa dig... 

Jag saknar dina läppar emot mina.
Jag saknar dina smekningar mot min kropp, jag saknar din närhet.
Jag saknar dina kramar, & dina omfamningar.
Men framför allt, så saknar jag dig.
Jag saknar dig, dina blickar, din kropp.
Jag saknar hela dig på ett obeskrivligt sätt.
Jag saknar dig älskling...


Inte nog med att jag saknar Viktor, fick nyss reda på att jag inte kommer att få träffa min pappa förrän tidigast imorgon för att han operades igår och inatt...KUL LIV!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback