Lektion, utan lärare!

2010-02-02 @ 09:53:53
Sitter och har textkommunikation, utan våran kära reptil. I like!

Emelie är dum mot mig..

Me: Vad är det som är så speciellt med henne!? Jag menar, hon har ju på tok för mycket mascara! det ser förjävligt ut!
She: Han kanske tycker du har för lite mascara!?
Me: Du är dum..nu blir jag frustrerad...

Fast ibland är hon lite rolig,

Jag: haha, han såg ju inte så ren ut!
Emelie: Nej, då kanske han är älg!

Men mest av allt så älskar jag henne!



Update:

Jag: Åh jag har byxorna på halvstång!
Emelie: Vem har dött?

Skojigt värre!

Emelie: Skynda dig jessica, skynda skynda skynda!
Jag: Men andas kvinna!
Emelie: I can't breath!
Jag: Varför inte!?

Kommentarer
Postat av: Emelie herself

Jag är underbar!

och du med <3

2010-02-02 @ 10:02:19
URL: http://emeliebolinsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback