När drömmar blir till verklighet

2010-02-14 @ 00:07:48
Jaha, ännu en gång så är det dags för mig att skriva av mig. Vi tjejer(iaf dom flesta av oss) har alltid drömt någon gång om sitt egna lilla fairytale ending, sitt happily ever after. Jag har drömt om mitt flera gånger. 100 gånger om. När man ser hela scenen spela upp sig i huvudet, man vet precis hur det ska börja och hur det ska sluta! Jag kan inte sluta le för mig själv när jag tänker på alla filmer man har sett med ett jättevackert slut och tänkt för sig själv: kan inte det där hända mig också?

Ett exempel är att han med stort H har varit bortrest, du har längtat ihjäl dig efter honom..samma dag som du vet att han kommer hem så får du inget svar från honom om han är hemma eller inte. Du smsar, du ringer..ingenting. Du går runt hemma och är orolig, det plingar på dörren..du går fram och öppnar dörren, och där står han! Åh, jag får den där känslan i magen bara av tanken! Jag känner hur det pirrar till och hur hela jag blir till ett enda stort leende. Helt tokigt.
Eller varför inte när man hittar kärleken hos den person som man aldrig har sett på det sättet förut? Att man kan hitta kärleken på det ställe man inte letar på. Gud vad jag svamlar om kärlek, jag är kär okej? Allt handlar om kärlek nu för mig..det finns inte en enda sekund av min tid som inte går till att tänka på kärleken.

Det blir mycket svammel i det här inlägget, jag är trött, så klaga inte! Jag kände att jag hade värsta monsterinlägget på g, men icke. Det blev ett kort och tråkigt(som vanligt) inlägg.

Klockan är 00.05(enligt min dator), vilket betyder att Viktor är hemma om 6 dagar! Nu pirrar det nästan lite i magen..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback