Runaway train

2010-02-25 @ 20:55:25
Jaha, 25 februari idag. Imorgon är det den 26, och det är fyra veckor sedan som viktor la in en stöt på mig för första gången..hmm, i like ;) Sen dessutom står Kent högt upp listan, SJUKT PEPPAD! Det blir röj och sång för fulla halsar! Jag och bollan alltså <3

Idag har varit en helt underbar dag, vaknar av att jag får sms från världens finaste som sedan snabbt som tusan kom över till mig eftersom jag åkte till pappa idag och är borta till på söndag(payback för att han var i finland i två veckor mohahaha, eller inte..). Han skulle "hjälpa mig" att packa min väska, men det trodde jag så mycket jag ville på så jag kallade det att han håller mig sällskap och tittar på när jag packar min väska. Men så blev det inte heller haha. Det blev att ligga i sängen och mysa i ett antal timmar, klockan ett säger han "jag ska nog gå hem..." eeeeh, skulle inte tro det va!?

Klockan tre så sa vi hej då, efter det var jag duktig och packade min väska. Sedan blev det 10 över 5 bussen in till stan, köpa biljett, vänta på tåget, kliva på tåget, sätta sig tillrätta..sen kommer det en så jävla äcklig kille och sätter sig mittemot mig. Han börjar självklart prata med mig, ställde massa frågor och sedan sa han att han tyckte att vi skulle träffas när vi båda kommer hem till eskilstuna igen, och festa tillsammans..."Nej tack! jag tror inte att min pojkvän skulle gilla det" Då blev han tyst, sen kom det "jaha, du har pojkvän?". Nehe!? Det var ju verkligen inte det jag nyss sa ? Åååh så äcklig, inte nog med att han var så pass sliskig och äcklig, han var utländsk.
Jag gillar verkligen inte när sånt här händer i samband med utländska människor, jag är inte rasistisk överhuvudtaget..men det blir svårt att riktigt lita på utländska killar i såna här sammanhang..Det är ju inte så konstigt att allt och alla har dom fördommar dom har!? Herregud..Aja, nu sitter jag här hemma hos pappa och kollar på damernas stafett i längdskidåkning. Ganska tråkigt, hoppas Viktor kan sluta vara en sån hurtbulle så han kan svara på mina sms haha..vilket inte lär hända men iaf!

Update imorgon efter jag har varit med Adrian i Vidja på friluftsdag!

Puss!

Viktor<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback