Tisdag morgon

2010-02-16 @ 08:54:30

Skolan..är jag aktiv? Skulle inte tro det. Inte för att vi har börjat men jag känner ändå att jag kanske borde skriva på ett arbete..inte på min blogg. Morgonen har varit helt fantastisk..kind of, klev upp vid klockan halv 7 efter att ha stängt av väckarklockan en tre eller fyra gånger. Hoppar in duschen, av någon anledning så duschade jag jättevarmt idag. Kanske berodde på att jag var för trött och lat för att stänga dörren in till duschrummet? Kallt som fan var det iaf när jag klev ur duschen! Jag sprang runt i kanske 10 minuter för att hitta kläder att ha på mig, Erica kommer ner:
- Varför springer du runt naken för?
Jadu..den frågan var jag tvungen att stanna upp och tänka på. Varför sprang jag runt naken för? Är jag allmänt virrig och är det bara för att det är så jävla skönt att man kan springa runt naken i sitt eget hus utan att någon klagar eller ser en? Spotify var igång också, på kanske lite för hög volym för att vara så tidigt på morgonen, det var nog en anledning till varför jag sprang runt naken. Jag dansar alltid när jag har Spotify igång. Oavsett klädsel. haha, nu försvann säkert hälften av alla mina kompisar som läser min blogg..de tänker tyst för sig själva "men idiot..."
Jag fixade till och med håret idag(!). Platt och fint och lite små fluffigt sitter det nu på mitt huvud, och så har min hårfärg gått ur lite..får se om det kommer fram några fina blonda fläckar snart. Det är så vackert när jag har som två hundöron på var sida om mitt huvud.

Nej, det kanske är dags att aktivera sig?

Puss hej!

- Vet Cecilias mamma om att Cecilia har klamydia?


Kommentarer
Postat av: Claudia

jättefin blogg. kolla görna min :D

2010-02-16 @ 20:19:56
URL: http://claudiajohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback