På tåget

2010-01-26 @ 14:39:36
Hej alla glada läsare! just nu sitter jag på tåget hem från min mönstring, allt gick så jävla bra! jag klarade allt hur bra som helst så nästa år gör lilla jag lumpen. det känns grymt bra kan jag säga! Jag längtar hem till min egen säng nu även fast jag bara har varit borta över en natt. Sängarna var inte av det bekvämare slaget haha, sällskapet får jag inte klaga på! Vi hade det faktiskt riktigt kul om jag får säga det själv, grabbarna var riktigt klockrena emellan åt haha. På slutet var det bara jag och Anna kvar som var tjejer, om det nu var några andra tjejer där från början haha. Så inför natten fick hon och jag sova tillsammans med 6 killar som aldrig slutade prata eller skratta. Dag två började klockan sex på morgonen med frukost tillsammans med massa lumpenmänniskor, inte dåligt iacktagen man kände sig. Sedan klockan 8 så började konditionstestet för mig, Anna och en av killarna. Det gick över förväntan, jag har inte den bästa konditionen men jag klarade en över godkänt så jag var nöjd. Så nu var man klar med lumpen, allt känns toppen och jag vill bara hem! Puss på er alla där ute!

Kommentarer
Postat av: Hannah

Grattis Grattis :)

2010-01-26 @ 16:40:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback