Tom Peng Pung

2010-01-21 @ 16:47:43
Japp, precis som rubriken säger. Jag är PANK! Inte ett enda ruttet korvöre i varken plånboken eller på kortet..fy fan! Jag skyller på att det är den 21:a. Bra ursäkt enligt mig.

Jag är helt sinnessjukt nervös, på måndag smäller det! Min tid för slakt: 26/1-10 klockan 07.30. Jag dog. Jag vet inte ens vilken tjänst jag ska söka, informationssoldat? Då får jag jobba på Pliktverkets egna tidning samtidigt som jag göra lumpen. Lära mig skjuta och lite såna där coola och manliga saker. Japp..Jessica Hedström blir Jessica "Army" Hedström. Awsome.

Nej, ombyte nu och sedan dra till stallet. Min kära Nadja kommer och hämtar mig. Känns bra.


Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback