Dear John,

2010-06-13 @ 22:29:17
kollade precis klart på filmen Dear John. Den var helt fantastisk. Jag grät vid ett antal tillfällen. Har hört många som sagt att den ska vara seg och tråkig, jag lyckas alltid fastna för dom filmer som alla andra tycker är skit. Sitter just nu och lyssnar på soundtracket till filmen dessutom, spotify är min räddning! Några låtar är det till och med så att jag får gåshud över mina armar för att texterna slår till så hårt och stämmer så otroligt mycket. Så, jag rekommenderar varmt Dear John för er filmälskade där ute!(om det nu är några som läser min blogg.)

Ska nog slå över till TV och kolla om det pågår något bra där, sen blir det sova. Borde egentligen träna på ett dressyrprogram som jag ska rida på tisdag, på Doloress. Känner på mig att det inte kommer gå något bra vilket fall som helst för den donnan kommer göra allt för att arbete mot mig.

Kram på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback