Efter en otrolig helg,

2010-06-20 @ 19:42:19

drar jag mig tillbaka till mitt pluggande av teori. I veckan smäller det! Körkortet SKA fixas, punkt slut!

Har tillbringat min helg på landet tillsammans med världens finaste pojkvän! Det har varit en helt fantastisk helg, jag börjar le av bara tanken. Jag och Viktor har haft det helt underbart och bara slappnat av och njutit av tiden tillsammans. Bort från vardagen, stressen, jobbet och allt annat som kan påverka en negativt.

Nu tänker jag dilla på om min underbara pojkvän för att jag kan inte få nog av honom! Viktor, du gör mig hel, du gör mig lycklig, du är det bästa som har hänt mig på väldigt väldigt länge! Med dig är allt så otroligt lätt, inget jobbigt! Jag älskar dig så otroligt mycket!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback