Sommarlovet är äntligen här,

2010-06-13 @ 18:11:42

och som jag ska njuta fram till den 16:e juli då jag börjar jobba och jobbar fram till skolan början igen den 23:e augusti. Igår hann jag med tre studenter samt en utgång, det gillas. Nadja, Jimmy och Blondie blev de som gästades av mig. Dock så var jag bara på Blondies studentmottagning eftersom Jimmy sprang ut samtidigt som Blondie. Langar även upp lite bilder från vår klassdag i torsdags, bowling, lunch på strömsholmen m.m, MYS! Nadjas studentmottagning bar det av till på lördags eftermiddagen/kvällen! En helhög med nära och kära där. Jag, Viktor, Jave, Bollan, Lisa, Henrik, Madde och Mamma åkte dit för gratta och ge presenter!

Tvåan avklarad med bra betyg, nu är det bara sista året kvar. KÖTTA!

Mp2a:
    

Nadjas studentmottagning:

     


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback