Fredagsmys

2010-03-05 @ 11:29:29
Äntligen är det fredag! Jag har grymt ont i mina stackars armar efter dubbelpasset tillsammans med Madelene och Anki igår! Helt sjukt...men det var grymt roligt! Samma sak nästa vecka? Självklart! Afron var lite svår att hänga med i, men för att vara första gången så är jag nöjd! Bodycombaten var också lite svår, men när man väl kom in i det då jäklar! Jag kommer ha så ont i mina armar och axlar imorgon när träningsvärken kommer smygande..! Känner redan nu hur det tar emot att lyfta min högra arm, men JAG GILLAR DET! Så nu kör vi stenhårt på det här fram till sommaren så får jag kanske någorlunda form på min kropp!

Ikväll blir det förhoppningsvis mys tillsammans med världens finaste Viktor, jag är på riktigt myshumör. Bara ligga där i hans famn och höra hans andetag..underbart! Jag älskar känslan av att känna sin älskades närhet!






http://mysfredag.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback