Schoooooooooooooool!

2010-03-03 @ 10:58:26
Vi sitter här och skriker på varandra var vi ska äta någonstans, det är superäcklig mat i skolan! Eller aa, vi vet ju inte riktigt vad det är för något men vi vågar inte chansa! Så var ska vi äta? Det är frågan..shit vi kommer rulla fram när vi slutar gymnasiet! Och nu kom vi alla i klassen fram till att det blir Phoenix, vi kommer bli feta hela högen! Långbord på Phoenix here we come!

IMORGON ska jag träna med Anki och Madde, förhoppnings dubblapass! Bodycombat och något mer som jag inte riktigt har koll på vad det är haha, fan vad härligt! Jag ska köra skiten ur mig! Sen ska jag vara extremt död på fredag och bara ligga och dega, eller så kanske jag kör ett spinningpass då? Hmmmmmm..

Nej nu börjar jag flumig, det är inte okej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback