Söndagsångest..

2010-03-14 @ 21:37:45
Åter igen är det söndag och min ångest blir bara värre och värre. Just nu känns det som om jag inte räcker till för alla som finns runt omkring mig..speciellt inte för min gamla tjejkompisar. Dom som verkligen försöker hålla kontakten, och hur lyckas jag med det? Inte så värst vidare som vanligt. Jag är aldrig hemma eller har annat för mig så fort dom försöker hitta på något med mig. Dålig människa jag är! Jag träffar min pappa+familj sex dagar i månaden, det får ju inte mig att må bättre heller! Jag hatar söndagar, jag hatar ångest, jag hatar att jag inte räcker till! Hur ska det här sluta? Idag grät jag för första gången på..(30 sekunders betänketid)..3 månader. Jag grät, och det tog inte slut. Jag mår riktigt uruselt. Deprimerad. 


HÄR VAR DET MUNTERT! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback