Vårkänslor!

2010-03-15 @ 23:05:38

Jag börjar få grymma vårkänslor just nu alltså, funderar på om jag ska kasta om i min design kanske. Få in en ny header som det bara skriker vår om!? Det skulle sitta fint, men innan jag drar igång det projektet så ska jag fixa viktors header eftersom jag har såna grymma photoshopskills...hrmpf *hosthost*

Jag får fundera ett tag på hur jag ska göra med bloggen, antingen blir det riktigt najs eller så kommer det bli katastrof..jag hoppas på det förstnämnda.

Nu är det sovdags! NATTI!

Kastar in några bilder(egenfotade!) som ger mig pirr i magen, och vårkänslor!

 

 


Kommentarer
Postat av: eriikkis:D<3

Jooofan de borde vii, ha ha aascoolt juu :O :D pussssemn :D <3

2010-03-16 @ 19:03:35
URL: http://vigoreskilstuna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback