Vemdalen, here I come!

2010-03-21 @ 08:44:24
Nu är det bara duschen som väntar sedan bär det av till Vemdalen! Taggad till 1000, ska bli så härligt att få åka skidor. Kan inte tänka mig att det var två år sedan sist..Idag fyller även min söta lillebror Douglas hela 4 år. Tiden går fort! Så vi firade honom lite smått nu på morgonen och sen blir det mer när vi kommer fram till Vemdalen :) Inte den bästa bilden men det får duga!




Jag saknar redan min tuss, helt sjukt! Vi sågs senast igår..hm, det är väl så det är att vara kär! Jag älskar dig gubben <3

Nej duscha var det! Jag ska inte fastna här framför datorn som en viss annan person brukar göra..lite Alfons Åberg över dig älskling, "nej jag ska bara..." *tre timmar senare* "nej men man kanske ska göra det jag sa att jag skulle göra för 30 år sedan!"

MORSNING KORSNING!

Kommentarer
Postat av: Jimmy

Grattis på honom :D

2010-03-22 @ 09:46:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback