Viktnoja..

2010-03-02 @ 20:05:31
Just nu har jag viktnoja, en sån fruktansvärd viktnoja! Jag måste verkligen gå ner i vikt och börja träna..det här går inte! Jag kan fan inte se ut såhär längre, it looks like shit! Min kropp, fy fan. Usch dåligt självförtroende AB! Dessutom har jag någon tvångstanke över att jag inte får väga mer än min pojkvän..aa, det spåret ska vi inte ens gå in på för då blir jag bara mer deprimerad. Fatta hur jag kommer se ut bredvid honom i sommar, förjävligt! Jag vill inte ens tänka tanken..jag typ "hej tjockis" och han bah "hej jag är i princip bara muskler". S.K.I.T!

Nej nu ska jag ta tag i mitt liv och min kropp, det här går inte.

Kommentarer
Postat av: Isabelle

Jessica.... jag vet hur det där känns... Jag känner precis likadant! Men jag kan säga en sak till dig, som kanske hjälper lite: Du är fin! :D Och det är ingen som tänker på det sättet som man själv gör!

2010-03-02 @ 21:55:44
URL: http://butterflywords.blogg.se/
Postat av: Anonym

ge dig baby!:o håller med isabelle, du är snygg och jag älskar dig precis som du är! om du fortfarande vill komma igång med kondisen så ska du få låna en cykel av mig så blir det träna av!;)<333

2010-03-03 @ 18:23:45
URL: http://kvickenskriver.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback