Lista, och nej jag har inget liv.

2010-05-05 @ 14:02:24
År 2009 så..

Vad hade du för hårfärg - Blond, Röd, Brun
Hur lång var du – 175
Vem var du kär i - J
Hade du nån pojk-/flickvän – Japp,
Vad brukade du göra på fritiden – Vara med dåvarande pojkvännen, kompisar, stallet, fotografera
Vilka umgicks du med – Samma som nu
Var allt bättre då – Njaaa
Skulle du vilja gå tillbaks dit – Kanske
Har du förändrats – Jag tror det, ja!
Nu:
Vad har du för hårfärg – Brunt
Hur lång är du? – 175.5 cm
Vem är du kär i – Viktor Westergren i mitt hjärta!
Har du nån pojk-,/flickvän - Yes!
Vad brukar du göra på fritiden – Vara med kompisar, plugga, vara med Viktor, stallet
Vilka umgås du med – Bollan, Nadja, Lisa, Viktor, Jimmy, Madde                  
Hur ser du ut? – Smoking hot!

Har du:
Kysst någon – Ja
Sovit brevid någon med samma kön – Ja
Sovit brevid nån med motsatt kön – Ja
Slagit ner nån – Nej, men jag skulle vilja!
Ljugit för en bra vän – Kanske...
Svikit någon – Ja.
Vem:
Skrev du senast till på msn – Jimmy
Kramade du senast – Jimmy
Sov du hos senast – Hemma
Vill du vara just nu - utomlands!
Ringde dig senast – Madälän

Vad:
Drack du senast – Bonaqua med smak av Hallon och Björnbär
Köpte du senast – En macka!
Gjorde du igår – Sprang på stan med Nadja, Lisa, Madde och Bollan. Åkte buss, var sedan med Nadja även på kvällen och kollade Cougar Town!
Ska du göra imorn – Ha nationella i engelska B, plugga teori, har muntlig bokanalys i svenskan och hämta nya bilen!
Vill du göra just nu –Pussa på min pojke <3
Åt du senast – En macka
Är närmast dig som är rosa – Isabelles skor!

Kärlek :
Du har sårat nån så den började gråta – Ja. Och jag är inte stolt över det.
Nån har sårat dig så du börjat gråta – Mer än en gång.

Ärlighet:
Du har gjort nått som du lovat nån annan att inte göra – Om jag har..
Jag har gjort något som jag har lovat mig själv att inte göra – No shit!?
Jag har smugit ut utan lov - Haha ja.
Jag har ljugit för mina föräldrar vart jag är – Många år sedan, men ja!
Jag har en hemlighet som ingen vet om – Jo det skulle man kunna säga.
Jag har fuskat i ett spel – Om jag har!
Jag har struntat i ett prov – Jaaaoo

Dåliga Tider:
Jag har skadat mig sjäv – Jaa
Jag har druckit alkohol – Ohja
Jag har tagit medecier mot drepression – Nej
Jag har sovit en hel dag utan att behövt det – Lätt.
Jag har vaknat gråtande – Ja
Jag har somnat gråtande – Ja

DÖDEN:
Jag hatar begravningar - Ganska obehagligt ja. 
Jag har sett någon dö - Nej
Någon du har känt som nyligen som dött - Ja


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback