Dött värre..

2011-04-29 @ 10:57:29
Jag sa till mig själv för, två månader sedan?, att jag skulle börja blogga igen. Det gick ju lite sådär må jag säga.

Men nu ska jag ta tag i det, seriöst den här gången, och till min hjälp har jag en lista med grejer(som jag snodde från en annan blogg)som jag ska skriva om, 25 dagar framåt. Så från och med idag, kommer det komma upp ett inlägg utifrån dessa rubriker/kategorier! Det kommer antagligen komma upp såna där onödiga listor också över vad jag har gjort under dagen osv, då jag antagligen inte kommer att hitta någon inspiration till vad jag ska skriva om.

1. Mina mål i livet/drömmar och önskningar

2. Tio saker ni inte visste om mig

3. En person jag vill byta liv med för en dag, och varför

4. Någonting jag oroar mig för

5. En person jag vill träffa just nu

6. En bild på mig idag och vad jag har på mig

7. Någonting jag önskar mig för stunden

8. Vad jag skulle göra om jag fick 10 miljoner

9. En dålig vana

10. En bild på mig själv för 1,2 och 3 år sedan

11. Någonting jag ångrar

12. Vad jag har ätit idag

13.  Personer/händelser som påverkat mig till den jag är idag

14. En bild på ett ställe jag varit på

15. Min familj

16. En bild på mig själv som är tagen utav någon annan

17. Här är jag som person – skrivet utav någon annan

18.  Hur mitt perfekta hem skulle se ut

19.  En låttext som betyder någonting

20.  Någonting jag vill förändra hos mig själv

21.  Det värsta året i mitt liv

22. En bild på det jag köpte senast.

23. En film jag gråter till

24.  Någonting pinsamt

25.  Min drömplats


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback