Lista 1

2011-04-29 @ 11:04:27

Nämn något som gjorde dig glad igår: Att jag fick vara med mina otroligt underbara och fina vänner och min underbara pojkvän!

Vad gjorde du kl 08 imorse: något som jag aldrig mer vill göra i hela mitt liv!

Vad gjorde du för 15 min sedan: jag åt världens godaste grillade kyckling, med vanlig salla och potatissallad!

Det sista du sa högt: jag frågade viktor vad jag gjorde för 15 minuter sedan för jag inte kom ihåg....

Det senaste någon sa till dig: Viktor sa att jag åt kyckling och potatissallad!

Vad har du druckit idag: vatten, vätskeersättning, trocadero, oboy, mjölk, påskmust

Vad var det senaste du åt: Kyckling, sallad, potatissallad!

Vad var det senaste du köpte: handlade hem lite mjölk osv plus mat till kvällen

Vad är det för färg på din ytterdörr: grön

Vad är det för väder hos dig nu: soligt men mycket blåsigt, lite småkyligt

Godaste glassmaken: Pinnglass: Magnum Classic, lätt! Kulglass: Choklad

Tror du på kärlek vid första ögonkastet: ohja!

Sover du tungt: nej verkligen inte

Drömmer du mardrömmar: ibland

Trivs du med ditt jobb: jodå

Favoritklädsel: jeans och en tröja

Favoritlåt just nu: många!

Vad ser du om du tittar till höger: min superduperfina och snygga pojkvän!

Vad gör dig glad just nu: att jag mår så jäkla bra!

Vad ska du göra härnäst: kolla AFV på tv, mysa med Viktor och sedan gå upp till brasan vid KSK

Höger eller vänsterhänt: höger

Humör just nu: glad, men extremt trött!

Favoritgodis: Lakrits, choklad

Kläder just nu: jeans och en fin tröja som är gul/vit-randig

Sommarplaner: förhoppningsvis jobba några veckor, njuta av livet, få svar från högskola, kanske P&L

Hur många kuddar sover du med: två, men brukar oftast bara sova på en och den andra kramar jag ....

Spelar du något instrument: nope

Morgon eller nattmänniska: båda

Vad är viktigast för dig: att mina nära och kära mår bra

Är du kittlig: enbart pappa och viktor vet hur man ska kittla mig

Snarkar du: nej!

Stjärntecken: skytte

Äckligaste insekten: tvestjärt

Längtar du mest efter just nu: studenten!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback