Mina mål i livet/drömmar och önskningar

2011-04-30 @ 20:03:04
Jag har haft många drömmar i livet. Men jag har ändrat spår precis lika många gånger som antalet drömmar. När jag var liten vill jag bli internationell ryttare eller världskänd musiker. Men sedan när man växer upp inser man att det är något som inte kommer att hända. I sexan/sjuan kom jag in på spåret att bli polis, det höll i sig fram till första året på gymnasiet. Jag började estet musik eftersom jag älskar att sjunga, men det visade sig senare vara helt fel linje för mig. Så efter ett år på estet bytte jag till medieprogrammet. Och jag hittade rätt! Under mina tre år på medieprogrammet har jag kommit underfund med att det är media jag vill hålla på med. PR och kommunikation är det som lockar mest. Till hösten har jag sökt PR och Kommunikationsprogrammet på Örebro Universitet, så jag håller alla tummar på att jag kommer in !

Såklart är jag ju även som var och varannan svensson..vill ha barn, villa, vovve, volvo(eller aa, jag ska ha en audi Q7, men iallafall!). Med killen som jag älskar! Jag har alltid drömt om att bo i en fin röd villa med vita knutar, stor tomt, ha en likadan hund som vi hade när jag var yngre(flat coated retriever) och ha en lyckligt förhållande(eller äktenskap, beror ju på om man gifter sig eller inte!).

Sen finns det självklart andra saker jag vill göra här i livet. Jag älskar att resa. Min största dröm är faktiskt att resa jorden runt, se alla länder. Men om den drömmen inte slår in så finns det ett antal länder som jag måste se innan jag dör, och det är:
1. USA; New York, San Fransisco, California!
2. Thailand
3. Japan

Mycket drömmar och lite tid till dom. Jag känner att det är dags att börja leva livet nu, men just nu känner jag att om mitt liv fortsätter på lika bra som det gör just nu så kommer jag vara så meganöjd över allting så det finns inte!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback