Nu jävlar!

2011-03-22 @ 11:10:44

Nu har jag bestämt mig för att börja med att blogga igen. Det är ett bra sätt att skingra tankarna på antar jag! Har även börjat sätta upp mål för mig själv, ny vecka=nya mål!
Den här veckans mål är:
- Göra klart minst tre arbeten
- Skicka in minst tre texter till jobbet
- Jogga minst 3 gånger

Har även lagt upp långsiktiga mål när det gäller min vikt, för nu är det dags att göra något åt det. Eftersom jag fortfarande har extremt stora problem med att prata om min vikt så tänker jag inte skriva ut här hur mycket jag väger, men jag kan säga att det är på tok för mycket.
Min målvikt är: 70 kg
Nu kommer det inte förvåna mig att folk kommer att tänka för sig själva att 70 kg så är man fortfarande en tjockis men det anser inte jag! Det är normalt för min längd.

Nu ska jag ta tag i plugget! Ikväll blir det ridning och fika hos Viktor eftersom hans pappa fyller år idag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback