Godmorgon,

2012-02-21 @ 10:45:05
nu sitter man åter igen framför de här eländiga dumburkarna(TVN och datorn). Idag har jag planerat att skicka in min tentor, är helt nojjig över att inte bli godkänd så jag har säkert korrläst texterna 10 ggr nu. Men jag är fortfarande inte nöjd. Jag har suttit med den där förbannade pedagogik-bibeln och försökt hitta ett förbannat citat som jag kan referera till. Skjut. mig. långsamt. Den här pedagogik-bibeln är inte att leka med, man skulle lätt kunna döda någon med den...

De första fem veckorna på utbildningen har varit sjukt roliga. Jag har träffat många nya trevliga människor och jag trivs så otroligt bra! MEN den här jäkla sociologin och pedagogiken. Det är så sjukt flummiga ämnen. Tacka fan för psykologin säger jag bara. Det kanske är så att jag har svårt för de andra två för att jag verkligen inte fattar, och för att jag redan pluggat mycket psykologi? Vad vet jag, men antagligen är det väl något sånt. Jag kanske tycker att det blir roligare och jag lär mig mer av de ämnena.

Nej nu orkar jag inte skriva mer, ska läsa igenom mitt arbete en gång till. Sedan får det faktiskt vara nog, då skickar jag in allt. Då får det vara nog.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback