New Years Eve

2012-01-01 @ 16:00:12
Igår var det nyårsafton. Idag är det 1 januari 2012. Det känns faktiskt riktigt bra.

Som så många andra här ute i världen så har jag några nyårslöften. Men jag kommer inte ta dom som döds-seriösa som många gör, utan jag tar dom som de kommer. Klarar jag dom så klarar jag dom, klarar jag dom inte så kommer jag inte gnälla över det.

Nummer ett är: Hitta en lägenhet och flytta ihop med min älskade Viktor!

Två: Ta mitt plugg seriöst, satsa helhjärtat! 100%! Eye on the price! You name it! Den 23 januari så smäller det, då drar allvaret med att bli beteendevetare igång!

Tre: Ta tag i min träning. Jag har som sagt träningskort inne på Forever, men det känns så jävla långt att åka in dit flera dagar i veckan. Funderar på att säga upp det "abonnemanget" och köpa två-tre månader i Kvicksund. Men det känns onödigt med mycket pengar, för jag vet inte när jag och Viktor flyttar. Aja, vi får väl se hur det blir! Får diskutera det med min kära karl eftersom vi måste tänka på ekonomin...!

Fyra: Blogga mer, det är ett så otroligt bra utlopp för ens känslor och tankar. Så jag ska ta tag i det och börja skriva exakt whats on my mind.

Fem: Fotografera mer och publicera mina bilder!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback