Parma, myströja o ensamhet

2012-01-02 @ 19:25:43

Hejhopp alla!
Just i detta nu sitter jag i soffan och myser i en ny tröja från H&M, mina pyjamasbyxor och en massa kuddar! Till middag idag blev det en liten baguette med skrattande kon-ost och parma skinka :) mumma!! Ska kolla vidare på Teen mom på MTV :) nu i eftermiddas så var jag med Emma på TP och köpte ett nytt underställ, behövdes då mitt var 5 år gammalt..!

På onsdag ska jag åka och kolla lägenhet till mig o Viktor, men eftersom han är i Sälen så får jag åka och kolla själv! Tar förmodligen med mig mormor eftersom hon jobbar inom den branschen :)

Men iallafall, nu ska jag kolla vidare!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Ser gott - och minsann, anar man inte Etage 2801 i bakgrunden??? Kram, muminmamman

2012-01-02 @ 20:17:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback